دوربین مداربسته، مدارس هوشمند

سیستم های نظارت تصویری

دوربین مداربسته، مدارس هوشمند

سیستم های نظارت تصویری

  • ۰
  • ۰

دوربین های مداربسته خانگی 


سیستم دوربین‌های مدار بسته خانگی کابلی

این نوع سیستم‌ها متداول‌ترین و ارزان‌ترین نوع دوربین‌ها هستند که کابل آنها مستقیماً به مانیتور وصل می‌شود. عیب این دوربین‌های کابلی این است که کابل‌کشی و نصب این دوربین‌ها و کانکتورهای آن دشوار است.


ویژگی‌های دوربین‌های مدار بسته خانگی

ذخیره‌سازی تصاویر دوربین‌های مدار بسته در بیشتر سیستم‌های خانگی در کامپیوتر شخصی یا یک ویدیو رکوردر مستقل انجام می‌شود. مهم‌ترین مزیت سیستم‌های متصل به کامپیوترهای شخصی این است که غالباً می‌توان با نرم‌افزارهای مرتبط، تصاویر را مشاهده کرد. برخی سیستم‌های مبتنی بر دی وی آر نیز این امکانات را دارند. باید مطمئن شوید که سیستم به شما این امکان را می‌دهد که تصاویر را در با فرمت‌های مختلف مانند MPeg ذخیره کنید در غیر این صورت برای دانلود کردن و دیدن تصاویر با مشکل روبرو خواهید شد و باید از سیستم‌های دیگری مانند آنچه پلیس به کار می‌گیرد استفاده کنید. به علاوه، اگر شما دوربینی دارید که تصاویر با کیفیت ضبط می‌کند می‌توانید با استفاده از یک کامپیوتر شخصی یا دی وی آر نیز آنها را ضبط کنید.


دسترسی از راه دور

برخی سیستم‌های مداربسته مانند انواع آی پی به شما این امکان را می‌دهند که تصاویر را با استفاده از اینترنت روی کامپیوتر شخصی یا گوشی هوشمند خود ببینید. روش‌های دیگر شامل ارسال ایمیل یا پیام متنی در صورت فعال شدن دوربین‌ها است.


دید در شب

دوربین‌های مدار بسته سیاه و سفید در نور کم مؤثرتر عمل می‌کنند به خصوص زمانی که با استفاده از نور مادون قرمز کار می‌کنند، این ویژگی در برخی دوربین‌ها دیده می‌شود. برخی از دوربین‌ها این امکان را می‌دهند که در هنگام روز تصاویر رنگی گرفته و در هنگام شب تصاویر را به صورت سیاه و سفید ضبط کنند.


تشخیص حرکت

برخی دوربین‌های مدار بسته یک سنسور دارند که با روش کردن آن، حرکت را تشخیص می‌دهند. شما می‌توانید این حالت را غیرفعال کنید تا تصاویر ضبط‌شده حجم کمتری برای ذخیره‌سازی لازم داشته باشند.


دوربین مداربسته خانگی و امنیت و شخصی بودن آن

اگر شما می‌خواهید از سیستم دوربین مدار بسته منزل برای تصویربرداری از بیرون استفاده کنید باید این کار با قوانین مرتبط با حریم خصوصی مطابقت داشته باشد. این بدان معنی است که دوربین‌ها باید در فضای عمومی یا در خانه‌ها یا باغ‌های افراد دیگر نصب شود. بهتر است قبل از نصب دوربین‌های مدار بسته با همسایه‌های خود صحبت کنید. برخی افراد گفته‌اند که سیستم‌های خود را به طور مشترک با همسایه استفاده می‌کنند که باعث کاهش هزینه‌های آنها نیز شده است.


  • ۹۸/۰۲/۱۶
  • baran barani

نظرات (۱)

از علم خود کسب درآمد کنید!
وب سایت فروشگاه پروژه به عنوان اولین سایت داری مجوز فروش فایل (مجوز لگوی طلایی و نماد اعتماد الکترونیکی) شرایطی را برای شما محیا کرده اشت که 
شما میتوانید با عضویت در سایت به صورت رایگان فایل های الکترونیکی خود را برای فروش قرار دهید
  فایل های مجاز برای فروش:
١-پروژه های درسی
٢-جزوات
٣-فایل های اموزشی
٤-نمونه سوالات
٥-فایل های گرافیکی
....
یک بار اپلود کنید مادام العمر فروش کنید
تلفن٠٩٣٠٠٣٤٣٥٧٤
ادرس:
enproject.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی